loading...
وبسایت آموزشی و تفریحی اپس موب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 380 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

http://icons.iconarchive.com/icons/michael-beach/axe-cop/128/AxeCop-Axe-icon.png

اس ام اس خنده دار تیرماه 92



یه شب خونه تنها بودم یهو صدای خنده از حیاط شنیدم ، گفتم برم بیرون ببیم کیه …
رفتم تو حیاط و چند متری رفتم جلو وایسادم بازم دیدم میخنده ، بازم یه خرده رفتم جلو وایسادم ، بازم صدای خنده اومد
داشتم خودمو خراب میکردم ولی بازم رفتم جلو
الان فهمیدین حیاطمون بزرگه یا بازم برم جلو ؟؟؟.....
s
m
s

جدیدترین جک های بروز
موهامو میبندم ، میگن مثه دم خر شدی
صاف میکنم ، میگن شکل دخترا شدی
هیچکار نمیکنم ، همونجوری فرفری میمونه ،‌ میگن شکل گوسفند شدی
رفتم کوتاه کردم ، همون آدما اومدن میگن موی بلند بهت بیشتر میاد.....
s
m
s

اس ام اس خنده دار
و خداوند انسانهایی را آفرید که به اشتباه فکر می کنن خیلی خوشمزه هستن
و بدین سان اعصاب بشریت به فنا رهسپار گشت .....
s
m
s

اینایی که به اینترنت اکسپلورر احترام نمیزارن همونایی هستن که پدر مادراشونو میفرستن خونه سالمندان .....
s
m
s

مردی که با صدای بچه گونه با نوزاد صحبت میکنه
٬ اگه معنی نگاه اون طفل معصوم رو بفهمه ،
خودش باید آروم و بی صدا از کادر خارج بشه و دیگه برنگرده.....
s

s
m
s

اگه بهشت زیر پای مادران است، امروز تا الان دو بار گوشیم رفته بهشت.....
s
m
s

چندوقت دیگه هـــم می‌بینیم مردم تلویزیونو گرفتن دستشونُ تو خیابون راه می‌رن
بعد که می‌پرسیم می‌فهمیم گوشی جدید سامسونگه.....
s
m
s

اس ام اس خنده دار
شمام مثل من وقتی یه جا رو در وایسی دارین چایی یا نوشابتون قققووورررتتتییی
صدا میده تو گلوتون یا فقط من بدشانسم؟.....
s
m
s

شما هم چن روز بعد از مخلوط کردن خمیربازی هاتون احساس پشیمونی میکردید؟.....
s
m
s

یادش بخیر بچه بودیم وقتی معلم بهمون اجازه میداد بریم دستشویی انگار بلیت سفر به اروپا بردیم .....
s
m
s

این تروریستا که بمب میزارن و بعد مسئولیتش رو می پذیرن ، اینا خیلی آدمای مسئولیت پذیرین
به نظرم دخترا باید یه همچین آدمایی رو واسه زندگیشون انتخاب کن .....
s
m
s

یه سری گیگیلی ها هستن که وقتی از دماغت درشون میاری ، هرچقدر میمالیشون زیر میز کامپیوتر از دستت جدا نمیشن
خواستم بگم اینارو اذیت نکنید ، اینا یه قهرمانن ، اینارو باید پا شد رفت شست .....
s
m
s

ملت با ماچ و نوازش و قربون صدقه از خواب بیدار میشن ، مام با صدای افتادن قابلمه وسط آشپزخونه .....
s
m
s

ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﻋﺰﻳﺰﺍﻧﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻣﺰﺩ انتخابات ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺎﺭﺵ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻗﺪﺭ ﺍﻳﻦ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﺪونن
ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻧﺎﻣﺰﺩﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺷﻴﺮﻳﻨﻴﻪ .....

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بزرگ ترین و برزو ترین وبسایت در جهت آموزش کامپیوتر و موبایل خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی شما چیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1745
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 190
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 495
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 1,648
  • بازدید ماه : 521
  • بازدید سال : 80,733
  • بازدید کلی : 1,458,057