loading...
وبسایت آموزشی و تفریحی اپس موب
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 237 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

اس ام اس های غمگین امروز

 

اگه خواستی غمهاتو داخل یک خرابه چال کنی 
دنبال خرابه نگرد، خودم خرابتم...

.

اس ام اس غمگین روز   

.


ای کاش میدانستم دنیایش چقد کوچک بود وقتی ک بهم گفت :ب اندازه دنیا دوستت دارم..

.

اس ام اس غمگین 93   

.


فراموش نکنیم که اگر دلی را بردیم شکستیم، گذشتیم و رفتیم
روزگار حافظه خوبی دارد، هرگز فراموش نمی کند

.

اس ام اس غمگین جدید   

.


چنان از زندگی، دلتنگو دلگیرم که روز مرگ خود را جشن میگیرم..

.

اس ام اس غمگین عاشقانه   

.


حرفی نیست فقط می‌نویسم رفت آن احساسی که تورادوست داشت.

.

اس ام اس غمگین زیبا   

.


بی تو زیستن چیزی جز مرور مردن نیست!!

.

اس ام اس غمگین   

.


خدﺍﯾﺎﺍﻫﻞ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻫﺴﺘﯽ؟ ﻣﻦ ﺟﻬﻨﻤﺖ ﺭﺍﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻋﻮﺽ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺗﻮﮐﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﺮﺍ ﺩﯾﺪﻩ ﺍﯼ ﻧﺘﺮﺱ ﺿﺮﺭ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ.

 

 

اس ام اس غمگین   

.


اهسته بیادت هستم نمی شود فریاد زد مردم این زمانه بد حسودند

.

اس ام اس غمگین   

 


تو زیر همه چیز زدی،
و من فقط
زیر گریه...

.

اس ام اس غمگین   

.


نخ به نخ ارزوهایمان دود شد!!!

.

اس ام اس غمگین   

 


ضبط میکنم تمام حرف هایت را نه برای روزهای بی تو بودن صدایت آنقدر آرامم میکند که یادم میرود باید نفس بکشم

.

اس ام اس غمگین   

.


دنبال تو نمی گردم
دنبال کسی می گردم تا تو را نشانش دهم و بگویم :مثل اون نباش

.

اس ام اس غمگین   

.


یادت در ذهنم آنقدر شیرین است که افکارم مرض قند گرفته اند.

.

اس ام اس غمگین   

.


اغوش گرمم باش بگذار فراموش کنم لحظه هایی
که در سرمای بیکسی لرزیدم!

.

اس ام اس غمگین   

.


حلقه ی بازوانت تنگ تر میشود و من آزادتر گم میشوم
میان دنیایی که فقط اندازه یک من جا دارد

.

اس ام اس غمگین   

.


ﺯﯾﺒﺎ ﺗﺮﯾﻦ ﭘﺎﺯِﻝ ﺩﻧﯿﺎﺳﺖ
ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﯼ ﺑﯿﻦ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻧﻢ
ﺑﺎ ﺍﻧﮕﺸﺘﺎﻥ  ﺗﻮ  ﭘﺮ ﻣﯿﺸﻮﺩ!

.

اس ام اس غمگین   

.


دلم میلرزد
وقتی صدایت با نام من عشق بازی میکند

.

اس ام اس غمگین   

.


خاطرات خیلی عجیبن
گاهی اوقات می خندیم
به روزایی که گریه می کردیم.
گاهی گریه می کنیم به
یاد روز هایی که می خندیدیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به بزرگ ترین و برزو ترین وبسایت در جهت آموزش کامپیوتر و موبایل خوش آمدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سیستم عامل گوشی شما چیست؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 667
  • کل نظرات : 62
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1747
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 281
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 539
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 21,622
  • بازدید سال : 101,834
  • بازدید کلی : 1,479,158